Založ si blog

Twilight verzus Hunger games

Jeden bestseller za druhým. Asi tak sme sa cítili,

ked do našich kín prišla 1. časť trilogie Hunger games a posledná časť ságy Twilight.

Bola som v kine na všetky časti ságy Twilight. Najviac sa mi páčila 2.

Každú časť režíroval iní režisér. Jednotka sa mi zdala nudná.

Trojka ešte nazáživnejšia. Prvá časť štvorky začínala

sľubne, ale od polovice sa točila celá okolo Bellinho pôrodu.

Druhá časť: ,, Čo? “ Bella sa zmenila na opozeranú

cullenovskú upírku. Ale záver ma úplne dostal.

Uvidíte, pochopíte. 😀 Ked som išla domov z kina, bola som rada, že už je ošialu

z názvom Twilight koniec.

Potom prišli Hry o život. Tvorcovia písali: Bude to

väčší fenomén ako Twilight. Zjavne to tak nie je. Aspon u nás.

Ked sa nás lektorka na angličtine spýtala, kto videl Hry o život,

prihlásila sa jedna žiačka. Ostatní sa pýtali: ,, Čo to je? „

Prvú časť som videla až dlho po premiére v kinách.

Celkom sa dá, ale odporúčam najprv prečítať knihu, inak nezaručujem, že pri pozeraní filmu budete všetkému

rozumieť. Ešte že som vtedy mala pri sesternicu, ktorá trpezlivo odpovedala na moje zvedavé otázky. Ale myslím si, že to po opozeraných upíroch z Twilightu bola celkom dobrá zmena.

Už som zvedavá na 2. časť. Ale rozhodne nemôžem povedať, že film vo mne prebudil túžbu prečítať si knihu.

Krstný otec

17.10.2014

Mario Puzo Ďalšia kniha z knižnice požičaná na základe dobrých ohlasov mojich známych. Krstný otec. Zaujímavý názov, dobrá kniha. Prvýkrát som čítala knihu s takou tematikou. Vedela som, že táto kniha je o mafiánoch. Ale to bolo všetko. Čakala som všeličo. Ale to, čo som nakoniec našla, ma milo prekvapilo. Najviac ma zaujalo, ako don Corleone spomínal na svoju [...]

Zlodejka kníh

09.09.2014

Markus Zusak Keď vyšlo druhé vydanie, rozmýšľala som, či si mám túto knihu kúpiť. Rozhodla som sa kúpiť, pretože: Po prvé: pozrela som si film a dej ma okamžite zaujal a uvažovala som, ako to asi môže byť napísané. Po druhé: čítala som recenzie na internete. Boli rôzne, ale pozitívne prevažovali nad negatívnymi. A po tretie: kniha boli na internete aj v kníhkupectve [...]

Ak zostanem

12.08.2014

Gayle Formanová Zháňala som túto knihu dlho. Po prečítaní recenzií som sa rozhodla, že ju musím mať. Obehala som kníhkupectvá, ale všade bola vypredaná. Rovnako neúspešná som bola aj pri hľadaní na internete. Našla som ju až v knižnici. Musela som si ju zarezervovať. Napokon som sa k nej dostala až o dve mesiace. Je to malá knižočka so zaujímavým obalom. Skôr novela [...]

Rusko Ukrajina Putin výcvikové stredisko návšteva uarus

Dvaja ruskí vojaci sa priznali ku chladnokrvnej trojnásobnej vražde. Zabili starostku aj ich kolegu

26.04.2024 10:10

Páchatelia v snahe zamaskovať zločin telo poliali horľavinou a potom do domu vhodili granát, ktorého výbuch spôsobil požiar.

Andrej Danko, upratovanie Dúbravky,

Danko upratuje Dúbravku. Zaplatil pokutu tisíc eur a chce ukázať dôkaz o vylomenom zube

26.04.2024 09:26, aktualizované: 09:41

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Abrams, Ukrajina

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

France Macron

ONLINE: Európa poslala Kyjevu miliardy, dieru po USA to nezacelilo. Grécko nedá Ukrajine svoje Patrioty

26.04.2024 06:25, aktualizované: 10:15

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 23
Celková čítanosť: 46135x
Priemerná čítanosť článkov: 2006x

Autor blogu

Kategórie